KENÉZLŐ HONLAPJA VAKOK ÉS GYENGÉNLÁTÓK SZÁMÁRA


Polgármesteri Hivatal

Főoldal
Köszönő
Címer leírása
Településföldrajz
Településtörténet
Település statisztika
Önkormányzat
Polgármesteri Hivatal
Iskola
Óvoda
Egészségügy
Egyéb intézmények
Sport
Civil szervezetek
Szolgáltatók
Római katolikus egyház
Görög katolikus egyház
Református egyház
Látnivalók
Vissza az alap oldalhoz


Cím: 3955 Kenézlő, Aradi u. 49. sz.
Tel.: +36 47 344 028
Fax: +36 47 544 000
E-mail:
onkormanyzat@kenezlo.hu
Web: www.kenezlo.hu
Polgármester: Hunyadi Tibor
E-mail:polgarmester@kenezlo.hu
Jegyző: Battáné Oreskó Éva
E-mail: jegyzo@kenezlo.hu
Ügyfélszolgálat:
Hétfő: 7,30-16,00
Szerda: 7,30-16,00
Péntek: 7,30-13,00

Hatáskörök, ügyintézők, elérhetőségek
Fazekas Gézáné – adóügyi főmunkatárs: tel: +36 47 344 028/ 15 mellék
- gépjárműadó,
- iparűzési adó,
- egyéb adó ügyek (bírság, gyermektartásdíj és szemétdíj behajtás, idegenbevételek, egyéb bevételek)
- hagyaték,
- adó- és értékbizonyítvány, adóigazolások,
- lakásvásárlási kedvezményhez igazolás,
- lakáscélú kölcsönből eredő adósság törlesztési kötelezettség felfüggesztése.
Kovács Lórántné – pénzügyi főelőadó tel: +36 47 344 028/ 11 mellék
- pénztáros,
- munkaügy,
- termőföldajánlat kifüggesztés
Stempely Józsefné – szociális főmunkatárs + 36 47 344 028/ 16 mellék
- szociális ügyek, (aktív korúak ellátása, egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság, közgyógyellátási igazolvány, átmeneti és temetési segély, köztemetés, időskorúak járadéka, házi segítségnyújtás és étkeztetés),
- anyakönyvi feladatok,
Tóth Gáborné – gazdálkodási főelőadó tel: +36 47 344 028/ 11 mellék
- gazdálkodás
- szervezett szemétszállítással kapcsolatos lakossági ügyintézés
Tóth Gáborné – igazgatási főelőadó tel: + 36 47 344 028/ 16 mellék
- anyakönyvi feladatok,
- gyámügy,
- rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, rendkívüli gyermekvédelmi támogatás,
- szociális ügyek egy része (ápolási díj, közlekedési támogatás, lakásfenntartási támogatás),
- üzletek működési engedélye,
- hatósági bizonyítvány,
- méhek nyilvántartása.

Tárgyi feltételek bemutatása

A Polgármesteri Hivatal épülete 1987-ben épült fel, 2005-ben megtörtént az alsó szint irodáinak teljes bútorcseréje. Korszerű számítástechnikai eszközökkel jól felszerelt, melynek többsége 3 évesnél nem idősebb, minden számítógép internetes elérhetőséggel rendelkezik.


Vissza az oldal tetejére

© 2003-2016 Me-NET Kft. - Miskolc • Impresszum